Home » اخبار » اطلاعیه برگزاری دوره راهنمایان کوهستان بین‌المللی در ایران و قرقیزستان

اطلاعیه برگزاری دوره راهنمایان کوهستان بین‌المللی در ایران و قرقیزستان

نظر به برگزاری دوره راهنمایان کوهستان بین‌المللی IFMGA در کشور قرقیزستان و با توجه به کنسلی پروازها و اعمال شرایط قرنطینه در آن کشور و طبق هماهنگی به عمل آمده، بخش مقدماتی کوه‌نوردی با اسکی “introduction”  این دوره در فروردین / اردیبهشت 99 در ایران برگزار خواهد شد (منوط به رفع مشکلات بیماری ویروسی کرونا). لذا افراد علاقمند، در صورت داشتن شرایط ذکر شده زیر می‌توانند برای شرکت در دوره مقدماتی کوه‌نوردی با اسکی که یکی از ۶ دوره لازم برای گرفتن مدرک IFMGA است فرم پیوست را تکمیل نموده و حداکثر تا تاریخ ۲۴ اسفند ۹۸ به آدرس h.havalehdar@gmail.com ارسال نمایند.دوره های ۶ گانه عبادتند از: ۱- دوره مقدماتی کوهنوردی (سنگ و یخ) ۲- دوره مقدماتی کوه‌نوردی با اسکی ۳- دوره آسپیران کوهنوردی۴- دوره آسپیران کوه‌نوردی با اسکی۵- دوره پایانی کوهنوردی۶- دوره پایانی کوه‌نوردی با اسکیدر پایان برای هر یک از دوره های کوهنوردی و کوه‌نوردی با اسکی لازم است به مدت ۱۰ روز زیر نظر یک گاید بین المللی فعالیت نمود.لازم به ذکر است هزینه دوره مقدماتی کوه‌نوردی با اسکی از ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار بسته به تعداد نفرات متغیر خواهد بود.

شرایط لازم:

-دوره راهنمایان IFMGA طی ۳ سال و ۶ مرحله در کشور قرقیزستان برگزار میگردد که دوره مقدماتی کوهنوردی با اسکی اولین دوره داوطلبان تلقی خواهد شد.

-در صورت مردودی در هر کدام یک از مراحل ۶گانه، شرکت در همان دوره در سال بعد امکان پذیر است و می‌تواند حداکثر برای دو بار اتفاق بیافتد و در صورت دو بار مردودی در یک دوره کل دوره‌های گذرانده شده باطل و باید از ابتدا شروع گردد.

– داشتن رزومه مناسب در “سه سال گذشته” در زمینه های سنگنوردی، یخ نوردی، کوهنوردی و کوهنوردی با اسکی. با توجه به فرم‌ پیوست.

– پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال تا تاریخ ۲۶ اسفند ۹۸

– شرکت در دوره های آتی در کشور قرقیزستان تقریبا 10 هزار دلار آمریکا هزینه در بر دارد.

-تهیه کلیه لوازم دوره‌ها مانند اسکی و لوازم فنی به عهده داوطلب می‌باشد.

-توانایی صعود مسیرهای سنگنوردی با درجه 5.11C

-توانایی صعود مسیرهای یخنوردی با درجه  WI4

-توانایی اسکی در شیبهای مختلف و برفهای مختلف-تسلط به زبان انگلیسی

-گذراندن دوره راهنمای کوهستان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

– مطالعه شرایط اتحادیه جهانی و پذیرش آنفایل ضمیمه را دریافت و تکمیل و لینک زیر را ملاحظه کنید:
https://ifmga.info/%3Cnolink%3E/training-and-assessment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *