Home » اخبار » ‍ صعود بیش از ۲۵۰ نفر از بانوان و آقایان کوهنورد شهرستان ایلام به ارتفاعات هانیوان به مناسبت هفته تربیت بدنی

‍ صعود بیش از ۲۵۰ نفر از بانوان و آقایان کوهنورد شهرستان ایلام به ارتفاعات هانیوان به مناسبت هفته تربیت بدنی

به گزارش روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش استان ایلام، در این برنامه فرهنگی ورزشی که با شعار ورزش ضامن سلامتی است بیش از ۲۵۰ کوهنورد مسیر را با ۲ ساعت کوهپیمایی با موفقیت طی نمودند.

  • در این همایش عظیم “علی شایی” مدیر کل ورزش و جوانان استان در پنجمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش ضمن تبریک مبعث حضرت محمد (ص) و هفته وحدت گفت: بعد از دوسال که ویروس کرونا دامن گیر تمام کشورها شده و کشور و استان ما هم از این قاعده مستثنی نبوده خدا را شاکریم که شرایط به سمت و سویی رفته که ورزش های گروهی و همگانی به روال عادی خود برگشته اما نباید از رعایت پرتوکل های بهداشتی غافل شد.
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان از زحمت کشان هیات کوهنوردی استان و شهرستان ایلام که شرایط لازم را جهت برگزاری این همایش را مهیا کرده اند تا از هر قشری، پیر، جوان، کودک و سالمند حضور یابد تقدیر و تشکر کرد.
  • علی شائی در ادامه گفت: بر خود لازم میدانم با حمایت از هیات کوهنوردی این گونه همایش ها در اخر هفته با جمعیت بالاتر صورت بگیرد. وی در پایان از اماده سازی تخته سنگوردی در استادیوم عدالت برای علاقمندان این رشته خبر داد و گفت انشالله با یاری خدا بتوانیم در سنگوردی در مسابقات ملی و فرا ملی به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم.

شایان به ذکر است، در پایان به تعداد ۹۰ نفر از شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *